Skip to main content

Hakkımızda

Biz Kimiz?

2000 yılında Rektörlük bünyesinde Avrupa Birliği Ofisi adıyla kurulan ofisimizin, 2009 yılında görevleri yeniden tanımlanmış ve adı Proje Destek Ofisi olarak değiştirilmiştir. Araştırmalar Koordinatörlüğü'ne bağlı faaliyet gösteren ofisimiz, ulusal ve uluslararası projelerle ilgilenen iki alt birimden oluşmaktadır. Alt birimlerimiz, araştırma projelerinin proje geliştirme, yazma, başvuru ve yürütme aşamalarında danışmanlık hizmeti vermektedir.

Amacımız

Araştırma ve proje yönetiminde en yüksek standartları benimseyerek; araştırmacılarımıza proje geliştirme, yazma ve yürütme süreçlerinde kapsamlı destek sunarak:

  • Araştırmalarda mükemmeliyeti teşvik etmek,
  • Bilimsel ve teknolojik projelerin başarıya ulaşmasını sağlamak,
  • ODTÜ'nün küresel araştırma topluluğunda lider konumda olmasını sağlamak,
  • Akademik ve endüstriyel iş birliklerini güçlendirmektir.

Neler Yapıyoruz?

Bilgi Çoğaltımı

Üniversitemiz araştırmacılarına proje çağrılarının duyurulması ve proje destek imkanlarının tanıtılması.

Form Kontrolü

Başvuru formlarının ve sözleşme taslaklarının Üniversite yükümlülükleri açısından incelenmesi.

Standart Belge

Uluslararası projelerin hazırlık ve başvuru aşamalarında gerekli olan resmi kurum bilgilerinin temini.

Proje Ekibi Oluşturma

Çok ortaklı projelerde ekip oluşturma, müşteri kurum ve katılımcılar ile ortak toplantı organizasyonu.

Bilgi Paylaşımı

Kritik başarı faktörleri, örnek başvuru belgeleri paylaşımı ve doğru destek programı seçimi danışmanlığı.

Veri Tabanı

Proje bilgilerinin ODTÜ araştırma projeleri veri tabanına düzenli ve güvenli aktarımı.

Organizasyon Şeması

ODTÜ PDO Organizasyon Şeması
Last updated